Wederom 2 weken geleden (de laatste voetbal wedstrijd van oranje EK) is onze ziggo HD decoder defect geraakt.

Als je hem aanzet staat ie op kanaal 104 (Film 1) je kan niet zappen met de zapdoos en de knoppen op de HD decoder werken ook niet. Of te wel je kan alleen maar Film 1 kijken.

Ziggo gebeld… Meneer aan de telefoon zou dan een nieuwe Homecast HD Colorado decoder opsturen met een formulier die je dan terug stuurt met de defecte decoder. Dit zou met 5 werkdagen geregeld zijn.

Vandaag maar eens gebeld hoelang het nog duurt…
Mevrouw aan de telefoon vertelde dat het helemaal niet de manier is hoe ziggo te werk gaat (refererend aan het eerste gesprek) en tevens was er niets bekend over een defect.

Meneer we gaan hem naar fabrieks instellingen zetten: Stekker er uit, antenne kabel er uit, smartcard er uit) . Op zich is dat helemaal niet een methode om naar fabrieks instelling te zetten.. maar goed, ik weet zeker dat ie stuk is dus ik doe maar wat de dame zegt.

Ik zeg presies wat ik doe en wat er gebeurd. De dame zei ja dat kan helemaal niet. Ik zeg ja dat is presies wat er gebeurd. Hij start op, gaat naar kanaal 104 en meer kun je niet doen.

Nu word er een leeg pakket gestuurt waar ik de defecte in moet doen en dan terug sturen. Dan gaan ze bekijken of hij echt stuk is of niet. met 7 werkdagen kan ik deze lege doos verwachten,  Dat word dan al 3 weken geen TV!

Ik verwacht dat het dan nog een week of 2 duurt voordat ik een nieuwe krijg. (garantie is 2 jaar, dat kan nog net).

Dus het zal of een week of 5 geen TV worden of in het slechte scenario, moet ik zelf een nieuwe HD decoder kopen.

Ik heb er geen vertrouwen in,,,,

 

Word vervolgd.

 

Leave a comment

There are no comments yet.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *