2 weken geleden (14 juni) op een website heb ik twee MicroSD kaartjes besteld.

De optie op de website was of registreren als klant of als eenmalige bezoeker bestellen. Heb de eenmalige optie gekozen, bestelling geplaatst, gegevens ingevoerd, betaald via ideal.

De bevestigings email binnen gekregen en de juiste gegevens staan daar in. Kort daarna de track en trace email zodat je het pakketje kan volgen.

De eerste keer viel het niet op maar de tweede keer dat ik track en trace bekeek was de was het een heel ander adres ergens anders in nederland.

 

Meteen gebeld en ze zouden het pakketje op goede adres bezorgen als ie weer terug kwam als onbestelbaar. Echter was de status aan het eind van de dag BEZORGD. Niet hier thuis dus.

Meteen weer gebeld en ze zouden 2 nieuwe kaartjes naar het goede adres sturen. Inmiddels ook de bevestigings email en gegevens naar hun ticket systeem gestuurd.

Na 2 emails te hebben gespendeerd aan hun ticket systeem (beantwoording binnen 24 uur na ontvangst!) heb ik dus 2 weken geen anbtwoord gekregen (lange 24 uur!) wel steeds een bevestiging dat de informatie die ik mailde aan het ticket was toegevoegd.

Vandaag nog maar eens gebeld…

Wat ze nu gaan doen is het bezorgde pakket op het verkeerde adres terughalen en naar mij sturen op het juiste adres…

Ik heb er geen vertrouwen in…. maar we wachten weer even af…

Word vervolgd….

 

Leave a comment

There are no comments yet.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *